logo

ASIGURAREA DE RASPUNDERE A SERVICE-URILOR AUTO

ASIGURAREA DE RASPUNDERE A SERVICE-URILOR AUTO
CERE OFERTA

De regula, cand ajungem cu masina intr-un service auto ne asteptam ca aceasta sa fie reparata de catre mecanici si adusa intr-o stare de functionare optima. Nicio clipa nu ne gandim ca s-ar putea ca masina noastra sa aiba de suferit pagube tocmai aici si, in loc, de o masina functionala, sa ne trezim cu una avariata sau chiar distrusa total.
Sau, se intampla sa mergem cu masina la vopsitorie, agream impreuna cu specialistul service-ului o culoare, si, cand sa ridicam masina din service, constatam ca aceasta arata diferit de cum ne-am fi dorit noi. 
Pentru astfel de situatii, dar si pentru multe altele, care implica daune provocate clientilor sai sau autoturismelor acestora, daune produse din culpa exclusiva a service-ului auto, exista pe piata de asigurari un produs destinat strict acestor ateliere reparatoare, cunoscut sub denumirea de asigurarea de raspundere a service-urilor auto. 

 

section-end

ASIGURAREA DE RASPUNDERE A SERVICE-URILOR AUTO

DESPAGUBIREA CLIENTILOR

O piesa montata necorespunzator sau o reparatie inadecvata la motor care a generat o explozie a masinii si care a provocat vatamari corporale clientului unui service si, implicit, daune materiale autoturismului este genul de dauna despagubita de aceasta polita. 

ACOPERIREA PIERDERILOR FINANCIARE

Un service auto are o responsabilitate mare pentru lucrarile pe care le presteaza si orice dauna poate avea impact major asupra situatiei financiare a unui astfel de busines. Prin urmare, pierderile financiare generate de astfel de daune e bine sa poata fi acoperite oricand, de aceea, asigurarea de raspundere a service-urilor auto este o asigurare care nu trebuie ocolita.

CHELTUIELI DE JUDECATA

Asigurarea acopera cheltuielile de judecata facute de reclamant (pagubit) pentru indeplinirea formalitaţilor legale in vederea obligarii asiguratului (service-ului auto) la plata despagubirilor, daca asiguratul a fost obligat prin hotarare judecătoreasca la plata acestora. Se acopera si cheltuielile de judecata făcute de asigurat in procesul civil, daca a fost obligat la desdaunare. 

RISCURILE ACOPERITE DE ASIGURAREA DE RASPUNDERE A SERVICE-URILOR AUTO

Asigurare de raspundere a service-urilor auto acopera prejudiciile provocate din culpa sa exclusiva clientilor care beneficiaza de serviciile sale si rezultate din avarierea, distrugerea ori pierderea autovehiculelor sau accesoriilor predate de clienti in baza unui proces verbal, in vedere executarii lucrarilor convenite, in timpul desfasurarii acestor lucrari si inclusiv in timpul mutarilor/miscarilor in perimentru service-ului sau in afara acestuia, in timpul efectuarii probelor si numai pe traseele declarate.
Prejudiciile provocate clientilor pot fi: 
  • de natura materiala cum ar fi: daune ca urmare a defectarii/ avarierii autovehicului altele decat cele initiale si care necesita remedirea acestora; daune ca urmare a unui accident auto datorita lucrarilor necorespunzatoare efectuare de service sau statia ITP; daune ca urmare a efecturarii probelor
  • vatamari corporale si deces suferite de clienti sau alte persoane din autovehicul, ca urmare a unui accident produs datorita unor lucrari necorespunzatoare efectuate de service sau statia ITP
  • cheltuieli de judecata

SERVICE

  • Daune produse clientilor
  • Consultanta de specialitate gratuita

SERVICE + TERTI

  • Daune produse clientilor
  • Daune produse tertilor 
  • Daune produse angajatilor
  • Consultanta de specialitate gratuita

 

COMPLETA

  • Daune produse clientilor
  • Daune produse tertilor
  • Daune produse proprietatii proprii
  • Consultanta de specialitate gratuita

 

INFORMATII UTILE

Acestea sunt cateva informatii utile: 

VALABILITATE

  • de regula, 12 luni 
  • pe teritoriul romaniei
  • dreptul la despagubire se prescrie in termen de 2 ani 
  • se mentine atata timp cat ratele de prima sunt platite la zi
  • se suspenda automat odata cu retragerea, anularea sau expirarea uneia dintre autorizatiile de functionare

OBLIGATIILE ASIGURATULUI

  • sa ia toate masurile necesare pentru prevenirea evenimentului
  • sa notifice asiguratorul imediat ce se produc evenimentele asigurate
  • cauzele, imprejurarile si pagubele provocate vor fi intocmite de: politie, pompieri, alte organe de cercetare
  • sa prezinte procesul verbal de receptie incheiat cu clientul

CE NU SE ASIGURA?

  • prejudicii aduse bunurilor (lucruri personale, obiecte atasate suplimentar, ornamente sau aparatura  nefixata) lasate de clienti în autovehiculele predate in atelierul service
  • daunele materiale cauzate de asigurat fără a avea dreptul legal de a manipula sau conduce respectivul autovehicul
  • daune provocate de asigurat  ori  prepuşii acestuia  aflați  sub  influența  narcoticelor, substanțelor excitante sau alcoolului
section-end

PRODUSE RECOMANDATE